7.1.08

JR's Wild Dreams, Episode 1

Tak jsem měl zase jednou sen...
Byla Druhá světová válka. Ale trochu jiná, než jak ji známe z dějin. Německo bojovalo proti Japonsku. Já jsem žil coby myška v akváriu u jednoho japonského chlapce. Byla to celkem normální rodina, tatínek, maminka, ten chlapec a jeho sestra. Jenže jednoho dne na jejich město podnikli Němci nálet s následnou pozemní operací. Dům mé rodiny byl těžce požkozen, jenže to nejhorší následovalo, když tam vtrhli Němci. Během bombardování jsem utekl z akvária a v koupelně se na mě převrátila vana. Zřejmě to bylo způsobeno vypětím při útoku, nevím, ale každopádně jsem se pod tou vanou proměnil v člověka. Nemohl jsem se z pod té těžké vany dostat, ale právě to mi asi zachránilo život. Velmi brzi totiž se do domu dostali vojáci SS a celou rodinu vyvraždili. Zabili rodiče, mého páníčka i jeho sestřičku. Po celou dobu jsem se schovával pod vanou a doufal, že mě neuvidí... Do domu pak přišlo několik německých důstojníků. Čtyři muži a jedna žena. Když se ujistili, že v domě nikdo nepřežil, začali se na něčem dohadovat, chovali se velmi tajemně a podezřele. Jeden z nich vzal jakýsi vrták a do podlahy vyvrtal díru, do které uložil dlouhé pouzdru. Neviděl jsem pořádně, co tam dělali a ani jsem jim nerozuměl. Ale jejich hlasy a tváře jsem si dobře zapamatoval. Brzy z domu odešli, ale já jsem pod vanou zůstal ještě hodně dlouho, až jsem si byl jist že v okolí nikdo není. Teprve pak jsem se se vší námahou dostal ven. V bytě byla strašná spoušť a k tomu mrtvá a znetvořená těla celé rodiny. Tehdy jsem se rozhodl jejich smrt pomstít a v duchu jsem odpřísáhl vendettu těm, kteří to měli na svědomí... Plynul čas a já celý svůj život strávil hledáním vrahů a touhou se pomstít. Žil jsem již napořád jako člověk a navíc jsem ani nestárnul. Psal se počátek roku 2008 a já stál před posledním úkolem. Všechny vrahy jsem již našel a zabil, nyní zbýval jíž jen poslední, ona německá důstojnice, která v celém příběhu hrála jednu z nejvýznamnějších rolí...
Na to, jak moje pouť za pomstou dopadla, si budete muset počkat na další sen. Tento skončil totiž naprosto nedokončeně^^; Chjo... jako by ho ubylo, kdyby se mi dozdál až do konce... T_T


Urban Homme

No comments: