13.1.08

Eiga-sai: Epizodní herec

V pátek jsem opět zamířil do kina Lucerna na další film z přehlídky Eiga-sai. Tentokrát jsem naštěstí nešel sám, společnost mi dělala Tercenya, kterou sem už dlouho neviděl a tak jsem byl rád, že jsme takto mohli spojit příjemné s příjemným a zajít spolu do kina^__^ Na programu byl film "Epizodní herec", jeho hlavní hrdina Tonoyama Taiji byl japonský herec, který hrál ve více jak 250 filmech a toto je film o jeho životě.
Ve frontě na lístky jsem potkal Fika, tedy on už měl lístky koupený, klikař, my ještě museli vystát frontu. Aby toho nebylo málo, tak se tam ještě ukázala i Rin, která ale nešla do kina, jen procházela kolem^^; Paní v pokladně byla pěkně nervní, asi na takovýhle fronty (asi tak 10 lidí...) není zvykláXDDD V kině jsem pak potkal ještě pár známých, což zas ale není nic překvapivého, přecijen japonské filmy otaku a japanofily přitahujouXD
Film byl skutečně výbornej, s anotací se opět nebudu namáhat, to už za mě udělali jiní^_~ Hlavní hrdina, Tonoyama Taiji, musel být skutečně osobnost a zcela jistě vynikající herec (budu se muset na nějaké jeho filmy podívat^^;) Akorát teda chudák manželka to s ním jistě neměla lehké^^; Žít s člověkem, který se rád napije a prožene nějakou tu sukni a přitom ho pořád milovat... člověk ji musí obdivovat. Naprostou většinu času jsem se skvěle bavil, Tercenya snad taky^^; S postupem času film vážněl a ke konci sem měl co dělat, abych si zachoval vážnou tvář a nezačal řvát, protože konec byl fakt smutnej *sob* Herecké výkony byly vynikající a celkově vzato mě film hodně oslovil.
Zatím jsem tedy z přehlídky Eiga-sai viděl dva filmy, oba naprosto vynikající, asi se ze mě stává nějakej intelektuál nebo co, že se mi začaly líbit nezávislé filmy^___^


012 GIF 468x60 Ringtones

2 comments:

Anonymous said...

Asi stárneš! Dej si pozor, za chvíli abys opatrně vstával. Vždycky se nejdřív radši posaď, pak dlouho dlouho seď a pak teprve pomalu vstaň. :-P

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.