19.1.08

Eiga-sai - Zhluboka dýchat

Skupinka mladých lidí, kteří přijedou na brigádu na sklizeň cukrové třtiny. Skupinka mladých lidí, kteří se navzájem neznají. Skupinka mladých lidí, z nichž si každý nese nějakého svého kostlivce ve skříni, s kterým se musí vypořádat. Tak asi takové by mohlo být ve stručnosti shrnutí dalšího filmu z přehlídky Eiga-sai, na který jsem se vypravil - film Zhluboka dýchat. Doprovod mi opět dělala jedna kawaiiii bishinka, ani nevím, jestli se mi víc líbil film nebo její společnost^____^ Film plynul celkem poklidnýcm tempem, které se k venkovskému prostředí perfektně hodilo. Je tam použito spousta "klišé" a i charaktery jako bych už někde viděl (zakřiknutá holka s jizvou na zápěstí, doktor, který pověsil medicínu na hřebík, protože mu umírali pacienti, noční bouřka, kdy se jeden maník ztratí a všichni ho jdou hledat...), ale i tak jsem se dobře bavil neboť to bylo vše podáno jaksi nenásilně a uvěřitelně. Jinýmy slovy další skvělý film, který jsem si moc užil. A navíc jsem si odnesl i ponaučení: Nikdy nechodit na brigádu na sklizeň cukrový třtiny!!! Je to děsná makačkaXDDD


Beate Uhse Sex online obchod - riskujte jediný pohled ... Sexy spodní prádlo, hra?ky, DVD a mnohem více!

No comments: