19.1.08

Eiga-sai - Go!

Poslední film z přehlídky Eiga-sai, na který jsem zašel, se jmenoval Go!. Dle anotace měl pojednávat o Japonci korejského původu a strastech jeho života. Proto jsem na film pozval kamárádku, která dělá koreanistiku. Sraza jsme si dali krátce po šesté, jak se později ukézalo, bylo to moudré rozhodnutí, neboť o film byl velký zájem a kdybychom se sešli později, tak by už ani nemuseli mít lístky... Takhle jsme získali jedny z posledních vstupenek. Ale pozitivní byo, že to byla místa na balkóně8-)
Mno... film byl nářez! Hlavní hrdina je kvůli svému původu tak trochu vyděděnec a tak se na oplátku se svým okolím moc nemazlí a celkem rád se porveXDD Rvaček tam bylo opravdu hodně a byly super. Na druhou stranu ale film pojednává hlavně o lásce hlavního hrdiny a jedné Japonky. Opět díky jeho korejskému původu to není úplně jednoduché. Provedení bylo naprosto vynikající, zde bych si dovoli citovat oficiální anotaci "...a dynamické videoklipové formě se nejedná o suchou společenskokritickou moralitu, ale svižný a mládím doslova čišící snímek.". To myslím sedne jak prdel na hrnec, celý film rychle odsejpal, byl svižný, vtipný, akční, ale taky romatický... film o mladých pro mladé (i když věřím, že jej ocení i starší publikum).
Takže ani poslední film nezklamal, ze čtyř filmů, které jsem na této přehlídce viděl, jsem si všechny čtyři strašně moc užil^___^ Nyní mám v plánu si od režisérů těchto filmů sehnat i něco dalšího, tak snad nebudu zklamán^^;


Lust, Caution DVD

1 comment:

Anonymous said...

precist cely blog, docela dobre