25.3.08

Velikonoce, Ježíš, Star Wars a ABBA

No nevím jak vy, ale já jsem pracoval. Od pátku do pondělí jsem byl v ZOO. Nic moc se tam nedělo, akorát v neděli byly křtiny žirafy, tak jsem si poprvé coby zaměstnanec vyzkoušel nějakou slavnostní akci. Křtil nám tam Václav Vydra. Žirafákovi dal jméno Vášík. Trochu jsem doufal, že by ho moh pojmenovat Melman, ale tak holt bohužel XD
Koledování šlo tentokrát nějak mimo mě, akorát jsme s kolegou symbolicky vyšlehali naše dvě spolupracovnice.
V noci na dnešek se mi zdálo, že jsem Ježíš. Bylo tu hustý 8-) Sice si už přesně nepamatuju, co sem dělal, jen vím, že to bylo v současnosti a měl sem MOC. Muhehe XD A pak mě probudila rána, když mi ze skříně spadnul plakát Star Wars... Asi to bylo nějaké znamení ¬_¬ Když jsem pak znova usnul, tak se mi zdálo, že jsem zpěvačka z ABBA a máme koncert. Nevím která z těch dvou, ale zpívala jsem dobře. No... to snad žádné znamení nebylo... ^^;

The Warlords

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.