18.3.08

Nová práce

Tak jsem od verejška oficiálním zaměstnancem ZOO Praha:-) Z pozice brigádníka na DPČ na pokladně jsem přešel na plný úvazek na Oddělení kontaktu s veřejností *dme se pýchou* Sice jsem tam dělal už od třetího, ale smlouvu jsem podepsal až včera^^ Naštěstí s datem toho třetího, takže to na funkci nemá vliv^__^
Zatím se mi to moc libí, je tam sranda a je to mnohem pestřejší, než jen prodávat vstupenky. A taky co si budem povídat, budu mít víc peněz než brigádník XDDD Teď o velikonocíh mám službu, to bude asi zkouška ohněm, sice má být hnusně, ale asi i tak přijde hodně lidí... no uvidíme:-)
Jo a vůbec, když už jsme u toho počasí, jakto že tu zase padaj ty bílý sračky!?!?! Dyť už mělo být jaro! Nesnáším zimu a sníh, doufám, že to už brzo někdo vypne>_<

Jay Chou 2007 World Tour Concert

1 comment:

8BB76E1 said...

Tak to je super.. ^_^ gratuluju... snad ti to nadseni vydrzi... ^__^ no u nas ted taky chumeli a nejspis bude vic snehu, nez na vanoce... ^___^