20.3.08

Policejní zásah

Tak jsem se zas dneska pln nechuti vydal na nákup... Nešnáším nakupování potravin... >_< Tentokrát mě ale potkaly dvě príma věci. Když jsem přišel do obchodu, tak mě přivítala zapomenutá pětikoruna ve vozíku (n.n) No... já jsem tedy toho člověka, co ten vozík vracel, viděl... Ale dotyčný byl Cikán, tak o dvě hlavy vyšší než já a vzhledem k tomu, jak tam ten vozík prudce vracel, bych si troufal říct, že byl pekelně nasranej... Takže jsem nějak neměl chuť ho na to upozorňovat a radši jsem se držel dál. Na druhou stranu, když už tam toho bůra nechal, tak přece neodejdu $_$ Takže jsem počkal, až nasedne do auta (ještě cestou seřval nějaký svoje druhy, takže byl asi fakt nakrklej... >_<) a pak hned jak odjel, tak jsem ten košík zabavil O:-)
Když jsem pak odhcázel, tak mě čekalo divadlo v podobě policejního zásahu. Dva bengáni tam zatýkali nějakýho maníka, kterej asi v samošce krad nebo co... Byla to nějaká socka, já bych na něj nešáhnul ani tyčí na dráždění opic, ale policajti to zvládali v pohodě... Nejsem ten typ, co by někde stál a očumoval, co se kde děje, ale jelikož jsem měl přímo před policejním autem přivázaný vozík (dělal jsem velký nákup a bral jsem si náš starý potravinářskej vozík...^^;), tak jsem viděl celkem dost^^ Pěkně ruce na kapotu, prošacovat... A taky jsem něco zaslech... "Ty máš v batohu kudlu? Dyť si říkal, že žádnej nůž nemáš! Ukaž ho! Hmmmm... dobrý, tak ho tam zas schovej..." Odcházel jsem, když dotyčný vyndaval na auto obsah kapes. Bylo to fakt jak z televizního filmu^__^ Nebylo to tedy tak zajímavý, jako když jsem kdysi v Libni viděl zásah speciáních jednotek (zakuklenci se samopalama, spoutaný frajeři na zemi, sem tam nějakej ten kopanec do hlavy, když někdo nechtěl do antonu...), ale tak nemůže být každý den posvícení, že ano^^

Sechuna

No comments: