27.10.07

Týden plný zážitků

Mno... tento týden byl zajímavý. Ovšem pozitivně zajímavý. Tak třeba služba v ZOO. Ve středu si tam kupovala lístky skupinka lidí. Z tý skupinky se vyčlenila jedna slečna a zapředla rozhovor, prej jestli sem nebyl na Vinobraní na Karlštejně^___^ Asi sme s Myšákem byli fakt celebrityXDDDD
Aby toho nebylo málo, tak jsem pak večer ještě osobně poznal jednu bishinku, kterou jsem doposuď znal jen z ICQ. Tercenya si přeze mně kupovala nějaký mangy a ve středu jsem jí je měl předat. Tercenya udala velmi detailní popis sebe sama (fialová bunda a červený brejleXDD), takže s identifikací nebyl problém^__^ Objednávání věcí z ciziny má jak vidno spoustu výhod, nejenom, že si člověk může přečíst nějaký mangy, ke kterým by se normálně nedostal, ale navíc i pozná sem tam nějakou bishoujo^___^
Další dobrodružství jsem zažil v pátek. Byl jsem u Keogha dělat něco s diskem a tak vůbec. A tady se ukázalo, jak důležité je být ve správný čas na správném místě. Keoghovi přišla SMS a prej že co dělám večer? Že prej mu psala kamarádka, že by večer chtěla někam jít. A že prej má s sebou sestru, tak by se hodilo, aby i on vzal nějakýho kamarádaXDD No, dlouho sem neváhalXDDDD V osm jsme dali sraz a Andělu a pak šli do hospy na pivko. Večer to byl zajímavý kecalo se a tak vůbec, prostě pohoda, holky byly fajn. Po dvou kalíšcích pěnivého moku jsme změnili lokál, sice byl trochu problém najít podnik, kde by měli otevříno a bylo tam volno, ale nakonec jsme něco našli. Cestou jsme zažili jendu brutální scénku... Když si holky na Národní Třídě kupovali hambáče, tak tam seděl přímo pod výdejním okýnkem občerstvení jeden homeless. Což by samo o sobě tolik nevadilo, jenže ten člověk z ničeho nic vytáhnul ptáka a jak tam tak seděl, tak se prostě vychcal na chodník>_< Akci jsme zakončili asi v půl jedný, domů jsem přijel celkem rozumně a hned to zalomil, mrtvej jak králíkXD Po zbytek týdne budu už jen relaxovat^___^

250 vizitek zdarma

No comments: