5.10.07

Karlštejnské vinobraní

Z Myšákova vyprávění jsem věděl, že Vinobraní na Karlštejně je naprosto vynikající. Takže jsem moc neváhal a letos jel s ním. Využili jsme toho, že máme chatu v Zadní Třebani, což je jedna stanice před Karlštejnem a zařídili si tam základnu. Přijeli jsme již v pátek 28. 9. Na chatě nás přivítal můj tatínek a hromada koňského hnoje^^; Nějak jsme se ubytovali a šli alespoň trochu z tý hromady odházet, přecijen byla složená přímo před vchodem a měli jsme strach, že až se druhý den budem vracet namol z vinobraní, že bychom tam mohli zaparkovat...>_< Boužel naše snahy brzo zhatil déšť, ale alespoň nějakou mlaou uličku jsme tam vybudovali^^ Večer jsme šli s taťkou na pivko, byla to celkem legrace. Taťkovy historky byly nezapomenutelný, takže to bylo opravdu fajn. Akorát se nás tam všichni snažili ožratXDDD Sice sem to celkem zvládnul a byl při smyslech, ale ráno mě nějak bolela hlava... *vůbec nechápe proč*
V sobotu dopoledne jsme vyrazili na Karlštejn. Počasí bylo nic moc, ale hlavně že nějak výrazně nepršelo. Hned za nádražím sme dali první lahvičku a vydali se směrem na hrad. Všude bylo plno stánků, atrakcí, lidi v dobových kostýmech a panovala tam velmi bujará atmosféra. Když se trochu oteplilo, tak se Myšák rozhodl odložit svoji mikinu a se slovy "To zas bude ostuda!" se navlékl do svého egyptského hávu i s šátkem na hlavu. Vzhledem k tomu, že já jsem se tam již od rána pohyboval v kněžském rouchu, tak jsme spolu skvěle ladiliXDDD Někteří si nás dokonce fotili a ti odvážnější se dokonce fotili s námaXDDDD Po poledni byl slavnostní průvod, kdy se král přesouval na hrad. Musím říct, že průvod byl famózní. A některé šlechtičny a měšťanky byly fakt dost pohledný *ecchi grin* Podařilo se nám zabrat dobré místo na zábradlí s dobrým výhledem, takže mám i dost fotek. Na druhou stranu kněz, co stojí na zábradlí a přidržujíce se lampy fotí jak zběsilej, byl jistě nevídaný pohled i pro lidi z průvoduXDDD Vinobraní jsme pak strávili střídavě na hradě a v podhradí. Na nádvoří byly koncerty, dobové tance, kejklíři a tak. S přibývajícími sklenkami vína se mě Myšák snažil pořád dohazovat nějakejm holkám a furt se chtěl s někým fotitXD Ale byla to hlavně děsná sranda:-)) Sobota končila nočním průvodem. Za svitu pochodní zas všichni odcházeli do podhradí. Podařilo se nám navázat rozhovor s dvěma (nebo třema? Už si nepamatuju...^^;) slečnama z Berouna. Myšákovi se líbil jejich pes a označil ho slovy "Goro bílý pes. Já jsem to pohotově okomentoval původním názvem "Ougon no Inu" a hned byl rozhovor zapřednut^_~ Jedna slečna dokonce uměla dvě věty japonsky, navíc byla celkem hezká, takže cesta do podhradí byla velmi příjemná^_~ Na náměstí probíhala ohňová show a tam se naše cesty opět rozdělily. V zápětí se tam ale Myšák zakecal s nějakou sedmnáctiletou Ruskou, takže o zábavu nouze nebylaXDDD Cestou domů jsme se ještě stavili za tátou v hospodě, dali každej sklenici nealka na doplnění tekutin a šli domů spát^_^
V něděli ráno jsme posnídali a odvozili ještě trochu hnoje. Asi na jedenáctou jsme vyrazili na Karlštejn, bylo fakt nádherně, tak jsme se chtěli ještě na chvíli podívat na vinobraní. Opravdu jsem v tu chvíli netušil, že tam budem asi do pěti. A už vůbec jsem netušil, že se opiju ještě víc jak v sobotuXDD Program byl prakticky stejný jako ten den předtím. Mám pocit, že jsem toho nevypil tolik jako v sobotu, asi za to může to sluníčko či co, ale motal sem se pěkněXDDD Cestou do Prahy mám i menší výpadky paměti, ale zas nic tak hroznýho. Naštěstí je spousta mých ztracených vzpomínek na fotkáchXDDDD Teda... možná by bylo lepší, kdyby to nikde zdokumentovaný ani nebylo...^^;;;Tohle vinobraní bylo rozhodně to nejlepší nejen za celý letošek, ale vůbec za celou dobu, co na vinobraní chodím. Skutečně tam panovala skvělá atmosféra a byla to děsná sranda. Moc sem si to užil a za rok jdu rozhodně zas. Jo a počkejte až uvidíte ty fotky, muhehe! ]:-> XDDDDD

3 comments:

Anonymous said...

Jak to bylo doopravdy...
Doopravdy? Těžko říct, taky mám silný výpadky paměti a někde nepomohla ani fotografická dokumentace :-P ale...
Pátek: JRova chata je výborná. Pravdou je, že jsme "původně" šli jen na pivo. Nakonec z toho byly i panáky, protože v hospodě jsme prostě podlehli přesile starších. Vydržim hodně, ale tohle... Hlava mě sice nebolela, ale divil jsem se, že to JR přežil jen s tou bolestí :-D
sobota: hmm, tu flašku jsme koupili sice až v půli cesty na hrad (a popravdě nebyla nic moc), ale dobře nás to naladilo. Ostatně, kdybych si tu flašku nedal, asi by nebyl ani kostým. "Dost fotek" znamená, že jich z obou dní máme dohromady asi 650 (a nějaký to video). S údajnym dohazovánim - choval jsem se jako správnej parťák (wingman), ale JR ani po 4 flašce vína pro to neměl pochopení. Nakonec by si dal říct asi až s těma kočkama, co jsme na ně narazili ve večernim průvodu (ty z Berouna). No co se dá dělat, člověk se učí celý život. Ale pravdou je, že si z těch bab v nočnim průvodu pamatuju jen toho bílýho psa :(. JO a JRe! Nebyla to Ruska, ale Litevka, a že je jí 17 jsme se dozvěděli až ve vlaku cestou do Třebáně. V hospodě na afterparty jsem popravdě měl nealko jen já (kofolu - točenou). JR si dal pivo! Nezmar jeden! A na chajdě byl ještě dojížďák guláše, ale to si pamatuju jen matně.
neděle: Pravdou je, že ačkoli jsme tam v neděli jeli "neopít se" (čestný slovo), nakonec z toho byly tušim zase 4 flašky. Sluníčko pálilo jako prase, tak to asi zabralo víc. Možná pomohl i zbytkáč ze soboty. Skutečnost, že ohromný množství lidí (převážně z řad účinkujících) nás okamžitě zdravilo a smálo se na nás, mě trochu vyvedla z míry (vokno je asi prevít). Ale člověk se aspoň hned cejtil jak mezi svejma. Takže průvodu jsme se již neúčastnili jako diváci, ale spíš jako nedílná součást (byť už v civilu). Ale nikomu to očividně moc nevadilo :-D O kvalitě neděle svědčí i to, že původně jsem chtěl jet už ve dvě, abych stihnul slušnej bus do Prachatic, nakonec jsme opravdu jeli jen tak tak, abych jel tim úplně poslednim.

Opravdu nej vinobraní letošního roku. Ochutnávka fotek je zatim na http://album.volny.cz/fxjam/

JR da Boss said...

Nezbývá mi, než souhlasit^__^ Společnými silami nakonec celou akci poskládámeXDD Akorát jsem si skoro jst, že v tý hospodě sem neměl pivo, ale Sprite^^
A s tou Ruskou... No říkala, že je původem z Litvy, ale přitom tvrdila, že je Ruska...

Anonymous said...

Ty jo, ouplně jsem zapoměl :-D Jsem se od JRova fotříka v hospě u píva dozvěděl, že JR má spoustu sester a ještě víc neteří a všechno to před náma sprostě tají!!! To je sprostý! :-P