8.10.07

Mňangačiči & Stardust

Tak sme si v sobotu zas jednou vyrazili s Mňangačiči do kina. Před osmou jsem dorazil do Slováče, fronta jak kráva, v ní Mor-Gar, Arian a Tenzo. Využili mě hned jako posla, abych zaběh ven, kde čekal zbytek a zjistil, kolik že nás to teda vlastně bude. Začal sem mít tušení, že se zase dočkám nějakých zmatků, jaký uměj zařídit jenom Mňangačiči...^^; Venku čekal Zia a Yfka + Eliška. Čekalo se ještě na XG. Než jsem z nich dostal peníze a studentský průkazy, tak už za náma přiběh Mor-Gar, kde že se flákám, že už jsou na řadě. Tak sem rychle mazal zpátky. Mezitím přišel XG, kterej že to všechno zaplatí, protože má hodně peněz, tak ať se nezdržujem vybíráním... Začínal jsem tušit, že zmatky už nastaly, ale furt sem si říkal, že to bude dobrý, že už jen koupíme lístky...^^; Jelikož mám Movie Card, tak sem se toho chopil. Jenže Mor-Gar měl ještě nějaký kupóněk 1+1 zdarma. OK, není problém, chci 8 studentských a máme k tomu kupónek. Jenže pak se Mor-Gar ozval, že on student není. V duchu sem ho proklel, proč to musel vykecat, že by nám to klidně dali... Než jsem stačil otevřít pusu a předělat objednávku, tak se ozval i Arian, že taky není student... OK, takže chci dva dospělý s tím kopónkem a k tomu šest studentů. Jenže pak se ozval další člověk, že taky není student...>_< V tu chvíli sem už propadal panice, neb mi bylo jasné, že zmatky už nastali a že to navíc bude na mně, neboť já jsem ten, kdo kupuje lístky a kdo kupuje lístky, tak může za všechno... Aby toho nebylo málo, tak nám ten maník dal celkem jen šest lístků. Takže jsem ještě dva dokoupil a vypadal pak už za úplnýho debila>_< Příště si dáme sraz ještě o čtvrt hoďky dřív, v klidu si od všech vyberu peníze a půjdu to koupit SÁM!!!
Zapluli jsme do sálu a začli si vychutávat trailery. S menším zpožděním dorazila i Doriana, bohužel už neměla místo u nás. Ale věřím, že si film vychutnala i osamoceně^_~ Tím vyvoleným filmem se stal tentokrát Stardust. Myšák to už viděl a říkal, že je zvláštní... Takže jsem byl připraven na zvláštní film. Jenže Stardust je HODNĚ zvláštní film. Taková dobrodružná pohádka, plná absurdit, děsně vtipná, ale přitom se nedá říct, že je to komedie. Všechno se točí kolem jedné spadlé hvězdy (Claire Danes - je naprosto okouzlující@_@) Hlavní hrdina (bishík! Teda hlavně v druhý půlce filmu...) ji chce dát jako důkaz lásky své vyvolené. Jenže věci se zkomplikují... Hraje tam i Robert De Niro a je tam výbornej. Jeho postava je naprosto dokonalá! Navíc jako u jednoho z mála filmů mě tam zaujal vývoj postav, především u hlavního hrdiny. Obvykle jde nějaký "Character development" mimo mě, nebo he beru tak nějak samozřejmě, ale tady mě prostě nějak zaujal a bylo to dobrý^__^ Podtrženo sečteno, po Faunově Labyrintu další divná pohádka, ale tentokrát divná úplně jinak ale naprosto výborná. Dokonce se mi pak o tom i v noci zdáloXDDD
Po kině jsme šli tradičně na jedno. V první hospodě měli nějakou uzavřenou společnost, tak sme ši jinam. Zabrali jsme místa a dostali vynadáno od servírky, že taky můžem alepoň nechat odejít předchozí hosty. A že je slušný pozdravit, když někam přijdem. Tak jsme ji pozdraviliXDDD Někteří i dvakrátXDDDDDD Nakonec ale nebyla zas tak špatná a byla s ní sranda. Třeba když do sebe Zia začal ládovat topinky a decentně mu lezla cibule z úst, tak mu pohotově přinesla dalších asi deset ubrouskůXDDDDD A vůbec měla pořád nějaký hlášky^__^ No byla to zas jednou vypečená akce, co vám budu povídat. Sem zvědavej, na jakej další film vyrazíme příště^^;


Free TVB Calendar

No comments: