30.10.07

Schůzka s dvěma bishinkama najednou XDDDDD

Vždycky říkám, že objednávání z RightStuf má spoustu výhod. Kupříkladu dnes jsem měl díky tomu možnost posedět v kavárně ve společnosti dvou sympatických bishinek - byly to Myrthilla a Tercenya. Předání objednané mangy se změnilo na asi dvouhodinovou session v Palace Flora, kde jsme nad šálkem kávy probrali všechno možný, samozřejmě především vše okolo mangy a anime^^; Musím upřímně říct, že tak skvěle jsem se nebavil už hodně dlouho^___^ No ale především jsem byl rád, že jsem jednak mohl pokecat s Myrthillou, kterou sem už dlouho neviděl (poslední setkání při předávní minulé zásilky bylo velmi krátké...^^;) a hlavně s Tercenyou, se kterou jsem se, nepočítám-li hodiny prokecané na ICQ, setkal jen jednou a asi jen na minutuXD A pozor!! Získal jsem kuloární neověřené informace, že slavný Jarník má krom zástupů fanynek i svůj AntiFanClub!!! XDDDD

Beate Uhse Sex online obchod - riskujte jediný pohled ... Sexy spodní prádlo, hra?ky, DVD a mnohem více!

1 comment:

Anonymous said...

Antifanklub? A maji udelane placky? :-D