1.9.07

Bleší trhy na Kolbence

Tak jsem po dlouhé době opět vyrazil s klukama na Kolbenku. Sraz byl v 8:30 v metru, účastnili se Filip-san, Fiko, Mor-Gar, JR a Tenzo-kun. Trhy byly narvaný, všude spousta krámů, jak už to tak bývá... Hned na začátku jsme zamíři k paní, co prodává DVD přílohy z časopisů^__^ Chtěl sem sehnat Ramba, ale toho neměla. Tak jsem si alespoň koupil Blesk edici Nekonečného příběhu. Za dvacku8-) Pak jsme začali systematicky prolejzat stánek za stánkem... Sehnal jsme ještě DVD Nenávist, Válečník a Mise 1549. Kluci taky něco koupili, hlavně Mor-Garovi závidím DVD Interstella5555. Já chci takýýýýýý!!!>_< Celkem mě naštvalo, když jsem u jinýho stánku našel DVD Kruh 0, ale bylo hrozně poškrábaný... Fakt škoda, celkem rád bych ho chtěl do sbírky. Asi tak za dvě hoďky jsme to zabalili a víceméně spokojeni s nákupy vyrazili domů. Teď už jen zbývá se na ty nakoupený filmy taky někdy podívat XDD

1 comment:

Anonymous said...

Neboj se taky ji sezenes, jen to chce spoustu trpelivosti:)