31.8.07

Čtyřdenní pracovní marathon v ZOO

Od úterý 28. 8. do soboty 31. 8. jsem absolvoval pracovní marathon v ZOO, celou dobu na jižní pokladně. Tyto čtyři dny přinesly spoustu zajímavých zážitků. Potkal jsem tam několik známých a příjemně pokecal s kolegy. Obzváště služba s paní Plevkovou (viz foto) byla velmi zajímavá. Tato paní kolegyně je pověsná jednak svým smyslem pro humor a jednak tím, že se s nikým moc nesere XD Obzváště s některýmy méně chápavými návštěvníky dovede udělat krátký proces:-D Nutno říct, že tento týden jich tam bylo požehnaně. Takže se člověk fakt nenudí^___^ Že jsou někteří lidé schopni přijít krátce po otevření, koupit si dva lísty a zaplatit to dvoulitrem (jasně, člověk má nějakou zálohu, ale i tak je jaksi standardní platit přiměřeným obnosem a ne tak brzo po ránu...), by člověk ještě překous... Že neustále tvoří jednu frontu, zatímco pokladny jsou dvě a ta druhá tak zeje prázdnotou a nutí pokladního (JR) neustále řvát "Pojďte další!", "Volná pokladna!" apod., je už trochu horší, ale taky se to dá. Ale když vám ženská vynadá, že jí rozkazujete, k jaký pokladně má jít, to už je moc... Bylo to asi takto:
Fronta jako kráva, všichni u jednoho okýnka a u mně nikdo.
Hodný pan sekuriťák frontu usměrňuje: "Vedle máte volno, postupte si dál!"
Nasraná paní opouští frontu a přistupuje k volnému okýnku: "Dva dospělý a dvě děti. Myslíte, že si budu moct vevnitř svévolně dojít na záchod, aniž by mi kdokoliv říkal, kam mám jít?!?"
JR s úsměvem (v duchu posílá paní do prdele): "No pokud to zvládnete sama, tak samozřejmě můžete."
Paní o něco více nasraná přistupuje k turniketům a samozřejmě se žene k brance s cedulí "Pouze pro kočárky a vozíčkáře". Pan sekuriťák s úsměvem: "No já vám nechci nic říkat, ale tady je to jen pro kočárky, musíte přes normální turnikety..."
Paní přechází k turniketu a prochází. Má však rodinou vstupenku, což je jeden lístek pro čtyři lidi. Jelikož je v tuto chvíli ještě více nasraná, tak i s lístkem uraženě odchází pryč a zbytek rodiny nechává venku. Pan sekuriťák s ještě větším úsměvem: "No já vám nechci nic říkat, ale vaše rodina ty lístky bude ještě potřebovat...". Co se dělo dál nevím, vím jen, že paní musela být tou dobou nasraná jak kýbl hoven, kdežto my s ochrankou sme se tomu smáli ještě odpoledne... XDD

Vůbec ten týden byl veselý. Třeba sme našli psa. Jmenovala se Bibi. Na vodítku měla kontakt, takže jsme rychle sehnali majitele, utekla někomu ze stájí na ostrově. Asi dvacet minut nám dělala společnost na kase, zde jsou fotky:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jo pani z ochranky sežrala svačinu XXD
Taky jsem se dozvěděl story od lidí ze security, jak se jedna ženská cpala do východu z Indonéské džungle. To je jeden z pavilonů v ZOO. To v ZOO je zde hodně důležité. Když totiž pani z ochranky této dámě vysvětlila, že dovnitř musí vchodem, ne východem, tak se jí dostalo vysvětlení, že to je přece naprosto v pořádku, že ona jde ven, že jde domů... Mno... splést si východ z pavilonu s východem ze ZOO... to už mi hlava nebere... XDDDDD
Jinak jsem stačil zkouknout i hafo anime (odpoledne skoro nikdo nechodil...). Dokoukal jsem Blood+, celý Boys Be..., Yakumo Tatsu, Angel's Feather, R.O.D - Read or Die a rozkoukal R.O.D - the TV^______^ I love this job!

No comments: