20.8.07

MAE 2007

Od 10. 8. do 19. 8. se v Zachotíně konala každoroční Mobilní Astronomická Expedice. Letos jsem se ze zdravotních důvodů účastnil jen několika posledních dní, konkrétně od čtvrtka 16. 8., ale i ty čtyři opravdu stály za to^__^ Počasí ze začátku sice moc nepřálo, ale další dny už to bylo lepší a aktivně se pozorovalo a já si kupříkladu splnil svůj dávný sen a konečně jsem viděl planetku^___^ Jednalo se konkrétně o asteroid 354 Eleonora.

Zábavy bylo také dost, jídlo a pití výborné a panovala naprosto pohodová atmosféra. Trochu mě zklamaly Zuzka s Eliškou, protže se ostříhaly (holt mám slabost pro dlouhé vlasy^^;), i když bishi jsou pořád^_~ Celkově mi přišlo, že tam bylo málo lidí, ale asi jsem jich hodně minul, kdo ví... Vzhledem k pozdnímu přichodu jsem se nemoh zúčastnit turnaje v plácaný, věčná škoda, jako hlavní cena byla láhev V 30 – Ostatní Lihovina *SLINT* I když jak sem viděl Viktora, kterej turnaj vyhrál, asi bych ho nezdolal...^_^ Letos byla velmi vydařená hudební produkce, měli sme asi tři nebo čtyři kytary, dvě ukulele, flétnu a bicí 8-)
Fotky z akce samozřejmě budou, samozřejmě někdy časem...^^; Letos jsou obzvláště vypečené, tak sledujte blog!^_~

No comments: