10.9.07

Mejdan u JR

V sobotu se u JR konal dlouho očekávaný mejdan... Já osobně jsem do něj vkládal velké naděje, neboť když se něco podobného konalo naposled, byla to děsná sranda^^ Asi týden dopředu jsem začal shánět lidi, měl sem trochu obavy, protže plánovaná párty asi před dvěma měsíci krachla na všeobecném nezájmu... Mno, nutno říct, že tentokrát se nezájem nekonal, skoro sme se ke mně nevešli^___^ Na akci se totiž dostavili Ben, Gladness, Fiko, JR, KatkaSedl, Keogh, Lenka, Myšák, Ondra, Rin, Šárka a Tenzo-kun, takže celkem dost lidí.
Párty začínala oficiálně před pátou, s Myšákem jsme na poslední chvíli ještě doběhli do vinárny pro sudový víno a po páté už přišel první host. Postupně lidí přibývalo, skoro se začali slítat jak mušky na víno^___^ K poslechu hrál povětšinou J-Pop, i když jsem neodolal a protlačil tam i trochu svého milovaného 90's disco. Mejdan tak oficiálně zahajoval DJ Bobo a jeho vskutku tématická "There's a Party"^__^ Víno teklo proudem, pálila se vodnice, zobal se furtžer a vedla společenská diskuze. Po několika prvních litrech vína jsme usoudili, že je čas na DDR. Tato zábava nám vydržela hodně přes hodinu a byla by vydržela i dýl, kdyby nezačal noční klid...^^; Všem slečnám to na DDR moc slušelo *rozplývá se*
Rin, jak je jejím zvykem, čapla prvního plyšovýho medvěda, kterýho u mě našla, bohužel to byl lední medvěd, kterého mám na skříni a kterej na tý skříni byl od doby, co jsme se sem přestěhovali (1992)... Tudíž již nebyl bílý ale spíš šedivý a několik alergiků na prach to málem zaplatilo životem... Takže jsem dostal od Rin vynadáno a co nejrychlejc sem medvěda zase vrátil zpět. Naštěstí si Rin-chan našla velmi pohotově jinou oběť, medvídků mám celkem dost^___^ Jinak medvěda sem hned další den vypral (vypadal moc komicky, když se koulel v pračce^_____^) a ode dneška už se mnou bydlí v posteli^^;;
S přibývajícími skleničkami byla nálada veselejší a veselejší, dokonce došlo i na taková zvěrstva, jako gel na vlasy (chudák Myšák XDDD). Taky si matně vzpomínám, že jsme s Fikem tancovali Haruhi taneček...^^;; Rin protlačila nějakou karetní hru, vím, že to bylo s nějakejma zvířatama, ale už fakt nevím s jakejma nebo nedej bože abych věděl, o co v tý hře šlo XDD Bujarou zábavu se dařilo držet až do brzkých ranních hodin, někteří odcházeli sice dřív, ale spousta odjížděla až první ranní tramvají. Ti co zůstali to zabalili asi v sedm ráno a šlo se spát. Spánek nám vydržel asi do jedenácti a pak se všichni odebrali do svých domovů...
Všem zúčastněným děkuji za skvělý zážitek, mejdan byl alespoň pro mě naprosto špičkovej a slibuji, že bude-li zájem, tak to zase někdy zopakujem^_~
Fotky budou časem...^^;

No comments: