23.7.10

Údržba mailu

Kdo by to byl řek, že tím impulsem, který mě přinutí oprášit můj zašlý blog, bude věc tak banální jako údržba mailu... Nojo, jenže v mém případě to zas tak banální není... V mém případě to znamelo asi 700 nepřečtených zpráv, listování tak dva tři roky starou historií, odhlášení několika desítek subscription, vytvoření několika nových složek a celkově několik hodin čistého času. Nicméně to stálo za to, nyní nemám v mailu ani jednu nepřečtenou zprávu. A počet mailů jsem snížil jen na asi 14 000 zpráv:-) Dobrou třetinu tvoří složka "Facebook", kam mi chodí všechny notifiacations z FB a kterou je mi prostě líto smazat^^; Nakonec to tedy asi udělám, ale tak zatím to ještě může počkat^^
Jinak člověk by neřekl, jaké se tam dají najít podklady... Maily od několika ex-přítelkyň, zprávy od lidí, na který si zaboha nemůžu vzpomenout, kdo vlastně jsou, pozvánky na akce, kde už ani nevím, že jsem byl... A taky třeba mail od Oskara, že se bude jmenovat Vodafone:-)

No comments: