24.7.10

Údržba blogu

Když už jsem se rozhodl oživit svůj blog, tak bych to tady měl taky trochu upravit, že...^^; Takže stejně jako jsem včera strávil několik hodin uklízením mailu, tak teď jsem strávil několik hodin upravováním blogu...>_< Smazat nějaký trochu zastaralý prvky bylo celkem v pohodě, ale pak jsem se zasek na dvou věcech. Zaprvé jsem si přidal "Share Buttons" pod každý příspěvek. Jenže se mi nezobrazovaly>_< Takže vygooglit, v čem je chyba... To jsem našel a vyřešil, jenže pak jsem našel blog s návodem, jak si tam přidalt i další sociální sítě než jen 5 standardních O_O *DO WANT!* Tak jsem si je tam přidal. Jenže pak jsem zas našel návod, jak trochu vylepšit vzhled. Tak jsem si ho upravil, jenže to fungovalo jen u těch pěti původních>_< Takže jsem pak musel vymyslet, jak ručně upravit zdrojový kód, aby to fungovalo i u těch ostatních... V html se orientuji jen okrajově a css mi neříká vůbec nic, takže to byl celkem porod... Ale nakonec se teda zadařilo8-)
Pak jsem se pustil do druhý věci - přimět Facebook, aby mi stahoval RSS z blogu a dával to na feed. Postovaní přes Notes fungovalo jen u tohohle blogu, ale já to chtěl i pro http://jrmanga.cz/, kde to z nějakého záhadného důvodu nefungovalo. Tak jsem vyzkoušel několik FB aplikací. Když už to stahovalo v pořádku RSS, tak to zase neumělo dávat na feed. A když už ano, tak k tomu potřeboval mít člověk nainstalovanou tu aplikaci (což je naprd, nemůžu po kažým chtít, aby si autorizoval aplikace jen proto, že je mám já...). Nakonec jsem našel RSS Graffiti, který konečně fungovalo tak, jak jsem si představoval. Tedy... doufám, že bude fungovat, první zkouškou je totiž tento příspěvěk, tak mi držte palce;-D

1 comment:

JR da Boss said...

Yes, povedlo se, načetlo se to na FB bez problémů^^ Příště budu muset otestovat nějaký post s obrázkem nebo videem, to to asi umět nebude...