21.9.10

Bláznivá ženská v půl desáté večer

Tak se projednou vykašlu na recenze anime, které stejně nikdo nečte a napíšu zas něco ze života. Aneb jak jsem potkal bláznivou ženskou.
Si takhle sedím večer doma, koukám se z archívu na Česko Slovensko má talent a najednou zazvoní zvonek. Kouknu do zrcátka, před barákem nějaká ženská, no tak jdu teda otevřít. Vensku stála paní asi tak kolem čtyřicítky, v životě jsem jí neviděl. Načež se rozběhl haluzoidní rozhovor...

Ženská: Ahoj.
JR: Ahoj...
Ž: Ahoj.
JR: ...Um... připomeňte se mi...
Ž: Naďa Něco-co-jsem-nerozumněl-ová.
JR: Ummm... já teď nevím...
Ž: Můžu nahoru?
JR: Promiňte, já si asi nevzpomínám...
Ž: No Naďa, můžu dál?
JR: A za kým?
Ž: Za Sašou.
JR: Ale tady žádný Saša nebydlí.
Ž: Ale bydlí.
JR: Ne, nebydlí...
Ž: Ty jsi Saša.
JR: Ne, to nejsem...
Ž: Ale jsi.
JR: Neee... to bych si asi pamatoval... To bude nějaký omyl...
Ž: Hmm... škoda...
JR: Nashledanou.


Jako tohle mi hlava nebere, místama jsem se i trochu bál, protože ona byla fakt přesvědčená o své pravdě... Dveře jsem za ní zavíral hodně rychleXD Naštěstí ale odešla v pokoji a už se doufám nevrátíXDD Magorek mám zas na dlouho dobu dost:-)

No comments: