11.10.08

Party u JR - ONLINE

Tak se u mě zase koná mejdan^___^ Máme plno chlastu a muziky a bude veselo. Celý den sem šúroval, tak je tu i celkem uklizeno a můžou začit chodit lidi... Vy, co se párty neúčastníte, můžete sledovat tento online report^_~
17:45 Explodval mi lustr. Fénoval jsem si vlasy a najednou mi vylítnnul jistič. Tak jsem fén v domění že to způsobil on vypnul, jistič nahodil a z pokoje se ozvala rána. No a na zemi mi ležela třetina lustuXD Upálil se kabel a celý to tak nějak odhořelo a bouchlo a slítloXD HukotXDD
18:00 Vyluxoval jsem střepy po lustru a nasoukal se do obleku. Ale nemůžu najít kravatu:-(
18:05 Kravata byla v kapse u obleku...^^;;;

CDJapan

18:19 Volal Filip-san, že se prý staví^^ Super^^
18:40 Přišla Morrigan a Keogh^^
18:45 Přišla Katka Sedl. Otvíráme pivo^^
18:49 Přišel Mor-Gar.
19:02 Veltlínské zelené od Balatonu není špatné...
19:20 Vytvořily se dvě skupiny. Kluci řeší releasy anime na DVD a BR a holky shounen-ai XDDD
19:41 Přidal jsem se k shounen-ai skupince. Sakra kde jsou ostatní? x_x
19:59 Přišla Samara-Morgan<3 A přinesla proviant z Mekáče^^ A mufínky*_*
20:12 Přišel Schwábík s Lenkou. A přinesli víno XD
20:29 Přišel Filip-san. Dojedl jsem konečně hambáče od Samaray...^^;
20:44 Přišel Vláďa. Jsme v plném počtu 8-)
20:51 Keogh a Mor-Gar dopili citronový pivo a přešli na červený víno^^
21:36 Holky objevily moji sbírku yaoi mang...^^;;
21:55 Keogh namíchal Magistra s tonikem^_^
22:15 Pouštíme si videoklipy Berryz Koubou. Půlce se to líbí a druhá půlka to nechápe^^;
23:12 Karaoke blog zahajuje JR da Boss v duetu s Leonou Machálkovou se songem "Lásko má já stůňu".
23:17 Filip-san odešel...;_;
23:18 Holky rozlily pití. Na postel... na postel, kde budu spát...
23:20 Leniška skočila do postele a tulí se k medvědovi=^^=
23:50 Mor-Gar a Keogh to zabalili...
23:59 Nikdo nechce zpívat karaoke T_T Snažím se je navnadit rappováním Nany, ale nikdo se moc nechytá, tak na to peču...
00:08 Ondra dostal špuntem...
00:10 Lenka předčítá z Maxima člének o ženksých prsech a Ondrovi rotuje celej pokoj. V protisměru...
1:58 Chlastám už jen já sám. Všichni jsou strašně letargičtí. A přitom noc je ještě mladá... Škadnál... A ještě k tomu mi teď nešel net...:-(
02:15 Katka Sedl a Morrigan řešej nějaký anime. Samara si čte mangu. Vláďa si čte Maxima. A já bych KALIL!!! Jakto, že jsou všichni tak mrtvý?!? Společnost mi dělá akorát Tariska na ICQ. Zkusím pustit nějakou veselou muziku, snad to zvedne morálku...
02:29 No Palast Orchester trochu zvedl náládu... I když ted4Y žádná extra reakce to není... Vláďa odešel. Takže jsem tu s holkama sám. Tyjo... já jsem tu s holkama sám!:-) Já jsem tu S HOLKAMA SÁM!!! *EVIL GRIN* 8-)
03:20 Jdem spát. Snad se nějak složíme na jednu postel... Všem čtenářúm online reportu děkuji za účast, nápoj do mě!

1 comment:

KatkaSedl said...

hmmm,:D bylo to dobrý...ale tvůj report je lepší XD