10.12.07

Mňangačiči a Beowulf

Tak jsme se s Mňangačiči zas jednou vydali do kina... Zlákáni Filmánií za 50 Kč za film jsme ve čtvrtek 6.12. vyrazili na Beowulfa. V půl osmý sme se sešli ve Slováči. Bohužel dva lidi nám odřekli a jelikož již byli lístky koupený, tak první věcí bylo přebytečné lístky prodat. Coby největší kšeftař jsem tím byl pověřen já. To by mi nijak nevadilo, akorát mi to trochu komplikovala Rin-chan, která za žádnou cenu lístky něchtěla dát z ruky... Chápu, že tolik lístků vedle sebe je škoda trhat, ale přecijen prodávat lístky, které nemáte, je trochu problém... Nakonec jsem se musel uchýlit k násilí a lístky ji prostě vzít^^; No ale musím se pochlubit, lístky jsem udal na první pokus. Byl by ze mě dobrej vekslák *dme se pýchou* Nakonec nám sice nedorazil ještě jeden člověk, ale to už byl jeho problém... Konečné složení bylo tedy devyx, Eda, Jarník, JR, Michigan a Rin.
Co se filmu týče... proč mi nikdo neřek, že je to animovaný?!?XDDD No ale neva, sice sem čekal normální film, ale i tak sem si rychle zvyknul^^ Trochu mě překvapilo, že Beowulf není zas až tak 100% kladnej hrdina. Teda on je kladnej, akorát není tak dokonalej, jak je člověk z dnešních dob zvyklej... Že chlastal a byl na ženský, to by mi nevadilo. Ale jakej to byl strašněj vejtaha... to je u klaďasů trochu neobvyklé. A jak dopadl v souboji s démonkou... no čekal bych něco jinýho^^; No ale tak zase je fakt, že měl občas celkem dobrý hlášky a když bojoval, tak byl cool8-) A vůbec neměl vyholenou hruď, nevím kde na to Gladness přišla:-P Příbeh jako takovej je trochu zvláštní, asi to ale bylo dáno tou legendou jako takovou. Celkově vzato to není špatnej film, ale dát za to plný vstupný, tak bych byl asi zklamanej...
S klukama jsme šli pak ještě na pivko k Tučňákovi. Naštěstí to nebyla linuxácká hospoda a tak sem moh jít s nima^__^ Sice mě původně mrzelo, že nešla Rin s náma, ale když sme pak začali drbat ženský, tak sem si říkal, že to je možná dobře, že nešlaXDDDD
No, doufám, že zase brzo do kina vyrazíme, třeba takový Zlatý kompas nevypadá vůbec špatně^^

AsiaJam - Asian Fashion and Accessories

No comments: